تماس با ما :

02156390955

02165623818

خرید خط تولید فوم و یونولیت ساختمانی در تهران

خرید خط تولید فوم و یونولیت ساختمانی در تهران

خرید خط تولید فوم و یونولیت ساختمانی در تهران

خرید خط تولید فوم و یونولیت ساختمانی در تهران ، امروزه ساختمان سازها در ساخت خانه و همچنین عایق بندی از مصالحی به نام یونولیت استفاده می کنند.

یونولیت ویژگی های زیادی دارد که می توان به سبکی، حجم زیاد، عایق حرارتی و صوتی بودن آن و … اشاره کرد.

خلیل شهر یکی از شهرهای پر جمعیت است. که امور مرتبط با ساختمان سازی در آن گسترده می باشد. امروزه ساختمان هایی که در تهران ساخته می شوند. از جنس یونولیت می باشند.

در زمان خرید یونولیت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در زمان خرید یونولیت باید به کیفیت و مرغوبیت آن توجه ویژه ای کنیم. برای اینکه یونولیت با کیفیتی خریداری کنیم لازم است که آن را از تولیدکنندگان معتبر خریداری کنیم. شرکت ماشین سازی طیبی پور در واقع یکی از آن شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع خط تولید محصولات یونولیت از جمله یونولیت سقفی ساختمانی، فوم و ورقه های سردخانه ای فعالیت می کند.

خط تولید فوم و یونولیت

قیمت خط تولید یونولیت و فوم در تهران

قیمت یونولیت و فوم در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند کیفیت و مرغوبیت محصول است. از طرفی چون میزان تقاضا بالا رفته است گاهی از تولیدکنندگان محصولاتی با کیفیت نامرغوب تولید می کنند. و از طرفی این محصولات را با هزینه ای کمتر از شرکت های معتبر روانه بازار می کنند. به همین دلیل در زمان تهیه محصول حتما به کیفیت آن توجه کنید. برای اطلاع از قیمت ها و انواع خط تولید یونولیتی که در شرکت ماشین سازی طیبی پور ارائه می شود می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

خط تولید فوم و یونولیت

بلوک های یونولیتی چیست؟

پلی استایرن ماده ای است که از سلول های بسته شده ریز و یکسانی درست شده است. و سطح و پوست نرمی دارد که این موضوع باعث می شود بتوان از این ماده برای عایق بندی استفاده کرد. پلی استایرن دو نوع دارد که عبارتند از: پلی استایرن منبسط شده، پلی استایرن اکسترود شده.

پلی استایرن اکسترود شده چگونه ساخته می شود؟

پلی استایرن اکسترود شده از ترکیب و مخلوط گلوله های پلی استایرن با مواد مختلفی جهت مایع کردن آن ها ساخته می شوند. آنگاه عامل بادی به درون مخلوط تزریق می شود. که حباب های گازی شکل را به وجود آورد. مایع فوم با زور و از طریق اجبار شکل می گیرد. و زمانی که خنک می شود فوم سلول بسته ای را تولید می کند که در برابر آب مقاوم است.

خط تولید فوم و یونولیت

پلی استایرن منبسط شده چگونه ساخته می شود؟

پلی استایرن منبسط شده از پلی استایرن قابل انبساط ساخته می شود. که یک نوع پلاستیک سلولی سخت ات و حاوی ماده انبساطی است. ماده اولیه و خام با استفاده از ماشین های مخصوصی که به آن pre-expander گفته می شود. با بخار در دمایی بین 80 تا 100 درجه سانتی گراد گرم می شوند. چگالی مواد چیزی بین 630 کیلوگرم بر متر مکعب به مقداری بین 10 تا 35 کیلوگرم بر متر مکعب افت می کند.

خط تولید فوم و یونولیت

در طی انجام این فرآیند مواد خام و اولیه ذرات فشرده شده را به ذرات پلاستیکی سلولی با سلول های بسته شده. که هوا را در داخلش نگهداری می کند تبدیل می کند. در هنگام سرد شدن، ذراتی که اخیرا بسط داده شده اند در داخل خودشان یک خلا را ایجاد می کنند. و این موضوع از طریق انتشار هوا در طی رشد متوسط خود در سیلوهای هوادهی جبران می شوند.

فروش ماشین آلات یونولیت

کارخانه خط تولید ماشین سازی طیبی پور بزرگترین تولید کننده خط تولید فوم ، یونولیت و ورق های سردخانه ای آماده ارائه خدمات و فروش عمده محصولات خود با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. همچنین ماشین سازی طیبی پور  برای رفاه حال مشتریان خود امکان ارسال محصولات خود به سراسر کشور فراهم نموده است.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ماشین آلات صنعتی با گروه ماشین سازی طیبی پور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت ماشین سازی طیبی پور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 

برای مشاهده انواع ماشین آلات صنعتی از فروشگاه اینترنتی ماشین سازی طیبی پور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ماشین سازی طیبی پور

 سازنده خط تولید فوم ، سازنده خط تولید پلاستوفوم ،  خط پلاستوفوم ، سازنده بلوکر ، بلوکر ، طیبی پور ، یونولیت  ، فوم ، فوم سقفی ، دستگاه فوم سقفی ، دستگاه پلاستوفوم ، دستگاه یونولیت ، دستگاه بلوکر ، دستگاه تزریق یونولیت ، سازنده خط تولید فوم ، تولید یونولیت ، تولید پلاستوفوم ،خط تولید فوم سقفی .

فروش دستگاه فوم سقفی ، دستگاه یونولیت ، فوم سقفی ، دستگاه تزریق یونولیت، فروش دستگاه یونولیت ، یونولیت سقفی .

فروش ماشین آلات پلاستوفوم و یونولیت ، فروش دستگاه پلاستوفوم 

راه اندازی خط تولید پلاستوفوم ، سازنده خط تولید پلاستوفوم ، دستگاه پلاستوفوم ، دستگاه تولید پلاستوفوم .

تولید پلاستوفوم ، دستگاه تولید پلاستوفوم ، دستگاه تولید یونولیت ، راه اندازی خط تولید پلاستوفوم, راه اندازی خط تولید یونولیت, فرایند تولید پلاستوفوم ،  قیمت خط تولید پلاستوفوم ، کارخانجات تولید یونولیت ، کارخانه تولید پلاستوفوم ، کارخانه تولید یونولیت ، مراحل تولید پلاستوفوم ، هزینه راه اندازی خط تولید پلاستوفوم ، دستگاه تزریق یونولیت ، فروش دستگاه یونولیت .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ماشین‌ آلات پلاستوفوم : معرفی و کاربردها
فوم سقفی استاندارد چیست ؟ | کاربردها + ابعاد آن
دستگاه ساخت پلاستوفوم چیست ؟ | فرآیند تولید و کاربردها
پلاستوفوم دستگاه بلوکر چیست ؟ | خرید دستگاه بلوکر
دستگاه تولید یونولیت بسته بندی | خرید دستگاه تولید یونولیت
قیمت دستگاه یونولیت سازی | ماشین سازی طیبی پور

درباره ما


این مجموعه با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه ی ساخت خط تولید یونولیت و پلی اتیلن و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده ، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات و باکیفیت ترین محصولات و لوازم میباشد.

آمار بازدید


    Open chat
    سلام
    چطور می‌تونم کمکتون کنم؟