تماس با ما :

02156390955

02165623818

فروش دستگاه یونولیت | دیوار پلاستوفومی | دیوار یونولینت

فروش دستگاه یونولیت | دیوار پلاستوفومی | دیوار یونولینت

فروش دستگاه یونولیت | دیوار پلاستوفومی | دیوار یونولینت

آیا میدانستید قالب یونولیت بسته بندی چیست ؟

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

پلاستوفوم به علت بسته بندی محصولات تولیدی افراد ، ساخت قالب   یا همان قالب  یونولیت به وجود آمد.

همچنین بعلت بسته بندی شدن هر کالای تولید شده، برای محافظت از آن محصول در هنگام حمل و نقل و همچنین انبار داری و تحویل محصول تولید شده به مشتری ، به گونه ای سالم و بدون نقص با توجه به ویژگی های بسته بندی یونولیت یا پلاستوفوم ها بحث عایق کردن در مقابل سرما و گرما و همچنین ضربه پذیر بودن و نسبت به سایر موارد توصیه می شود.

دلایل مهم در بسته بندی کالا و محصول با یونولیت یا پلاستوفوم ها :

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

یونولیت بسته بندی

یکی از مواردی که در طراحی بسته بندی باید به آن اشاره کرد این است. که از افراد متخصص و هنرمند باید کمک گرفت تا با توجه به نوع محصول ، نوع بسته بندی آن که از بالا و پایین محصول یا از طرفین محصول باشد. به بهترین شکل باز شدن آن محصول در آن محوطه آن را طراحی کنند .

اولین مسئله که در خرید یک محصول به دید مشتری می آید چیست ؟

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

بسته بندی محصولات یکی از مهم ترین نکاتی است که در همان دید اول در ذهن مشتری نقش می بندد. متاسفانه در کشور ایران به این مورد ( بسته بندی محصولات ) اهمیت خاصی داده نمی شود .

تمام باور ها بر این است که تنها کافی است محصول شما مناسب باشد ، خیر این طور نیست .

اولین موردی که باید به آن اشاره کرد نوع بسته بندی محصول شما به بهترین شکل می باشد. و همچنین روشی آسان و صحیح برای خارج کردن محصول مورد نظر از بسته بندی آن محصول است.

یک سری از برند ها و شرکت هایی هستند. که به بسته بندی محصولات اهمیت زیادی می دهند. این شرکت ها و برند ها نسبت به سایر رقبای خود بسیار موفق ترند ، با مقایسه برند های یکسان نیز که تولید های یکسانی هم دارند. آن برندی موفق تر است که به نحوه ی چیدمان و بسته بندی خود بیشتر اهمیت می دهد .

اگر به نحوه ی طراحی و نوع بسته بندی مواد غذایی و محصولات خوراکی بپردازید. متوجه خواهید شد که این موضوع چقدر از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود .

 

نتیجه گیری

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

توصیه ما به شما این است که اولین گام خود را کمک گرفتن از یک مشاور ، طراح و یا متخصص هنر و طراحی در نظر بگیرید،  با این کار جذب مشتریان و فروش خود را دو چندان کنید .

 

قالب یونولیت چیست ؟

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

برای قالب سازی و بسته بندی یونولیت ها نیاز به مدل سازی اولیه می باشد .

که گروه ماشین سازی طیبی پور به شما پیشنهاد می کند پس از طراحی بسته بندی های مدل اولیه یونولیت یا پلاستوفوم ها ارائه شود. تا بتوان نقشه ذهنی را روی کاغذ آورده و مدل را بصورت واقعی پیاده سازی کرد .

در این گام بکار گرفتن افراد متخصص امر توانایی ارائه یک مدل اولیه با میزان هزینه ای مطلوب را دارا می باشد.

در این مرحله در حالی که مدل و فرض  اولیه به تایید تولید کنندگان برسد. می توان از مدلسازی یونولیت و پلاستوفوم صرف نظر نمود .

ارائه نقشه و طراحی آن در سومین گام در کار می باشد.  نقشه، کاری که قابل اجرا است با درنظر داشتن تمامی ریزه کاری ها و جزئیات اجرایی ، اهمیت منحصر به فردی داشته. و از اتلاف هزینه و صرف نظر کردن هزینه ها جلوگیری می نماید .

گام بعدی به معرفی مدل سازی برای قالب سازی های یونولیت یا پلاستوفوم ها اشاره می کنیم .

به شکلی که ما مدل چوبی از قالب مدنظر را ساخته تا با استفاده از آن با ریخته گری بعدی قالب منفی بسته بندی مورد نظر را مشخص کنیم .

 

قالب پلاستیک

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

در مدل سازی های چوبی تمامی اندازه ها ، زوایا ، ابعاد در کار به شکل مقیاس حقیقی یکی یکی انجام شده. و در واقعیت یونولیت و پلاستوفوم به شکل چوبی ساخته خواهد شد .

پس از مدل سازی چوبی در قالب گیری و قالب سازی یونولیت و پلاستوفوم ها به مرحله ی بعدی که ریخته گری با آلومینیوم هاست ، می رسیم .

بهتر است بدانید که ریخته گری باید با توجه به آلیاژ های متناسب صورت بگیرد. در حالی که آلیاژ آلومینیومی که به کار رفته شده به قیمت ارزان و با ناخالصی باشد. که در اصلاح آن را در قالب ایجاد مک کرده. و قالب زمان مصرف یا عمر کوتاهی خواهد داشت.  در قالب ریزی هایی که خیلی مهم هستند از آلومینیوم و آلیاژ مناسب می توان استفاده کرد .

بنابر این روش ریخته گری توسط شخص ریخته گری قابل اطمینان و مطمئن انجام می شود . در ساخت قالب یونولیت و یا پلاستوفوم بالاترین هزینه صرف آلومینیوم مصرفی را دارد. و ساخت یک قالب با استفاده از هزینه های غیر معقول و ارزان که با استفاده از آلومینیوم ارزان و نامناسب باشد. و یا اینکه ضخامت کمتر از  حد مناسب در یک قالب در نظر گرفته شود. منجر به خرابی قالب و ترکیدن و هزینه های بعدی برای شخص تولید کننده به دنبال خواهد داشت.

 

قالب یونولیت

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

اتلاف هزینه فوق با صرف نظر کردن مجدد برای قالب سازی است. زمان نیز در بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم ها یکی از مهم ترین مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا که بیشتر تولید کنندگان کالاهای مختلف تمام تمرکز خود را به روی تولید یک محصول گذاشته و پس از تولید آن کالا و اغلب در زمان های اخیر تصمیم به بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم می نماید .

پس از آماده شدن قالب از ریخته گری نکته ای که به برای ادامه ی کار باید به آن توجه داشت ، سخت کاری به روی آن قالب می باشد. قالب یونولیت یا پلاستوفوم تا حدود ابعاد نقشه و طراحی های اولیه نیاز به سخت کاری و رساندن ابعاد و اندازه ها به میزان در نظر گرفته شده می باشد. که با ماشین آلات تراشکاری و آلات فرز سخت کاری به روی قالب یونولیت و پلاستوفوم ها انجام می گیرد .

پس از سخت کاری ، قالب یونولیت یا پلاستوفوم نوبت به مرحله ظریف کاری و نرم کاری قالب یونولیت و پلاستوفوم می رسد. که تا قالب یونولیت و یا پلاستوفوم به میزان اندازه های بسیار دقیق دهم و صدم میلی متر برسد.  با این تفاصیل که ظریف کاری و ریزه کاری و تجربیات قالب ساز یونولیت و پلاستوفوم و تجربه ی این شخص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 

تولید قالب یونولیت چگونه است ؟

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

نصب قطعات مونتاژ ساخته شده به روی یکدیگر به صورت دقیق و با استفاده از ابزار مرغوب که امکان زنگ زدگی در آن ها وجود ندارد ، مرحله ی بعدی در این کار می باشد .

زیرا استفاده از قطعات مورد نیاز مونتاژ و نصب اگر نا مرغوب بوده. و باعث زنگ زدگی و خرابی قالب در مرحله ی تولید محصول یونولیت و پلاستوفوم باشد ، منجر به تولید یک قطعه کثیف با رنگی زرد و دارای زنگ زدگی می باشد. که کلیه محصولات یونولیت یا پلاستوفوم ، زنگ زدگی و رنگ زرد خود را نشان خواهند داد .

 

ساخت یونولیت

فروش دستگاه یونولیت ، دستگاه یونولیت سقفی ،  یونولیت سقفی ، دیوار های پلاستوفومی .

تنظیم بخار پخش و کنترل بخار رسی به کلیه بخش های کالا یا محصول شما برای جلوگیری از خامی آن قطعه و همچنین راه بخار و راه آب ها و مواد اولیه در مرحله ی بعدی ساخت قالب یونولیت و پلاستوفوم و همچنین در قالبسازی یونولیت و پلاستوفوم ها می باشد .

تست قالب و نمونه گیری از آن قالب و همچنین دریافت کالا یونولیت و پلاستوفوم در مرحله ی آخر بوده تا چگالی و فشردگی و دانسیته مورد نظر که ضربه پذیری و وزن و کنترل ضربه به روی کالای مورد نظر را مورد تایید قرار دهد می باشد. در تست و کنترل قالب اغلب چند نمونه به تولید کننده و متقاضیان محترم داده می شود .

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع ماشین آلات صنعتی با گروه ماشین سازی طیبی پور در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت ماشین سازی طیبی پور با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره تماس:

واتساپ: 

09129723556

اینستاگرام:

 ایمیل :
تلگرام : 

برای مشاهده انواع ماشین آلات صنعتی از فروشگاه اینترنتی ماشین سازی طیبی پور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ماشین سازی طیبی پور

سازنده خط تولید یونولیت ، سازنده خط تولید فوم ، سازنده خط تولید پلاستوفوم ، خط تولید یونولیت سقفی ، خط پلاستوفوم ، خط فوم سقفی ، سازنده بلوکر ، بلوکر ، طیبی پور ، یونولیت  ، یونولیت سقفی ، فوم ، فوم سقفی ، دستگاه فوم سقفی ، دستگاه پلاستوفوم ، دستگاه یونولیت سقفی ، دستگاه یونولیت ، دستگاه بلوکر ، دستگاه تزریق یونولیت ، سازنده خط تولید فوم ، تولید یونولیت ، تولید پلاستوفوم ، یونولیت سقفی ، قیمت یونولیت سقفی .

دستگاه فوم سقفی ، دستگاه یونولیت سقفی ، فروش دستگاه فوم سقفی ، فروش دستگاه یونولیت سقفی ، دستگاه یونولیت ، دستگاه تزریق یونولیت، فروش دستگاه یونولیت .

راه اندازی خط تولید پلاستوفوم ، سازنده خط تولید پلاستوفوم ، دستگاه پلاستوفوم ، دستگاه تولید پلاستوفوم .

تولید پلاستوفوم ، خرید خط تولید یونولیت ،  خط تولید یونولیت ، دستگاه تولید پلاستوفوم ، دستگاه تولید یونولیت ، راه اندازی خط تولید پلاستوفوم, راه اندازی خط تولید یونولیت, فرایند تولید پلاستوفوم ، فروش خط تولید یونولیت, قیمت خط تولید پلاستوفوم ، قیمت خط تولید یونولیت ، کارخانجات تولید یونولیت ، کارخانه تولید پلاستوفوم ، کارخانه تولید یونولیت ، مراحل تولید پلاستوفوم ، هزینه راه اندازی خط تولید پلاستوفوم ، هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت ، دستگاه تزریق یونولیت .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ماشین‌ آلات پلاستوفوم : معرفی و کاربردها
فوم سقفی استاندارد چیست ؟ | کاربردها + ابعاد آن
دستگاه ساخت پلاستوفوم چیست ؟ | فرآیند تولید و کاربردها
پلاستوفوم دستگاه بلوکر چیست ؟ | خرید دستگاه بلوکر
دستگاه تولید یونولیت بسته بندی | خرید دستگاه تولید یونولیت
قیمت دستگاه یونولیت سازی | ماشین سازی طیبی پور

درباره ما


این مجموعه با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه ی ساخت خط تولید یونولیت و پلی اتیلن و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده ، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات و باکیفیت ترین محصولات و لوازم میباشد.

آمار بازدید


    Open chat
    سلام
    چطور می‌تونم کمکتون کنم؟